Headbanging

var det efter gårdagens utgång med “Skäggis” och “SpongeBob”.. Men idag tror jag att “Skäggis” skall kallas för “Skakis” istället för han har precis landat in på min altan och ser allt annat en pigg ut..   Men efter en stor GT som återställare så är han nog på banan igen, han är ju rena ungdomen så han hämtar sig snabbt..

Gårdagen bjöd på The Poodles på Grand, och jag kom på igår varför jag slutat att gå ut på lokal..  Musiken är alldeles för hög och det drar runt människor där sällskapspaniken bara lyser i ögonen..  Som tur är var fokuset från min sida på att dricka öl så jag såg till att bli osynlig så fort som möjligt..

Tydligen var jag dock inte ljudlös när jag kom hem, varken när jag bröt mig in genom dörren eller när jag försökte få min skönhetssömn.. Jag sov i alla fall så jag hörde som tur var ingenting av det oljud som fru B klagade på..   

Kvällen bjuder på familjefemkamp om herraväldet på gatan och jag kommer att se till att fuska precis så mycket som krävs för att vinna..  Det kommer att komma bildbevis på min totala seger och när jag Headbangar till segerfanfaren..

\ M

Kommentera

