Grov i munnen..

Barn kan tävla om det mesta och när de väl gör det så finns det inga gränser…

Simon  – Min mamma har en så stor mun så hon får in en hel tennisboll i munnen..

Erika   – Min mamma har en så stor mun så hon får in en grapefrukt..

Lajnus – Det är ingenting mot min mamma.. Hon får in hela sänglampan i munnen.. Det är stort det..

De andra två  -Hur vet du det ?  – Jo svarar Lajnus.. 

-För igår kväll när jag var upp och kissade passerade jag mamma och pappas sovrum, och då hörde jag mamma säga.. 

– släck lampan älskling så tar jag den i munnen.. 

\ M

4 thoughts on “Grov i munnen..

Kommentera

