Kuddfrilla grand major

"Duracellkaninen kom ner och hade dragit in en kuddfrilla utan dess like.. Jag var tvungen att föreviga detta men det var under vissa protester och ord som – Det är fan orättvist för du har juh inget hår.   Sa att jag hade duschat så att rygghåret hade lagt sig varid fru B fick en riktigt "hurv"..

Kuddfrilla major

Dessutom när jag skrattade åt “kaninen” så passade fru B på att skälla på mig för att jag kommit hem och kört flismaskin i vårat sovrum.. Jag har inte hört nått så hon måste ha inbillat sig att så var fallet..  Dock fick hon medhåll av “Lajnus”” som huserar likt sir väs på en madrass på golvet i fotänden av våran säng..  Han har fortfarande svårigheter att sova efter Farfars plötsliga bortgång..  Men så är livet

Morgonen fick en riktigt bra start då grannens 14åriga dotter ringer och säger att kaffet är klart så att det är bara att komma över när man är klar med frukosten..  Det är en bra tjej..   När jag kommer över så hittar jag grannfrun i ostkroksställning i soffan, och med en kuddfrilla som väl mätte sig med “Kaninens” samt en pannknack som verkar vara i närheten av döden..  Självförvållat säger “schäfern” och flinar men jag såg på frun att det inte var riktigt uppskattat..  Men eftersom de bjudit över oss på grillning i kväll så är det nog bara att bita ihop.. Och om hon sköter sig riktigt snyggt så kanske jag “trycker” på henne i kväll oxå..  Hon tycker det är skönt nämligen… 

“Schäferns” pappa “KjellAllan” har nog en av de bästa sammanfattningar jag hört om tjejer…

– Tjejer är konstiga killar de..

Nä nu är det dax att gå över och klippa en grillwhisky med “Schäfern” och “trycka” på grannfrun.. Och är 14 åringen snäll kan hon få ett “nyp” hon med..

\ Farbror Bosse

5 thoughts on “Kuddfrilla grand major

  1. Grand major? Force majeure menar du väl? (schhh, inte ett knyst till fru B).

    Apropå hår var jag till frisör-Marie igår och ”semipermanentade” mig – halvsnagg, fast maskin i nacken, som vanligt. Har gått till henne sedan minst femton år. Inte tyst en sekund under tuktningen, som vanligt. Trodde att vi kände varann utan och innan. Ack så fel jag hade:

    – [jag] Sorry, men den [kalufsen alltså] är inte helt nytvättad, igår
    – [frissan] Det gör inget, du har ju ändå inget klet i huvet

    Ack så fel hon hade.

    • Förstår precis hur du kände det vid den kommentaren.. Ibland så skulle den behövas inhalera lösningsmedel för det kletet.. Har provat med att dricka Whisky men det verkar bara få motsatt effekt på kletet.. Framförallt dagen efter..

  2. Bra relationer med grannarna är ju viktigt! Svårt att veta var gränsen ska dras bara, men ”nyp” och ”påtryck” är väl helt ok tycker jag!

Kommentera

