Bergsäker – det är guds hand…

extrafrun sa att jag fått gratis reklam från Aftonbladet..   Inte riktigt på samma nivå som Gyrot..  Men all reklam är bra reklam..

Bergsäker…

Jag har oxå ett ras på baksidan, och helt beroende på hur många rodelgroggar man har tagit så kan man se olika mönster..  Sen om det är guds hand eller inte har jag ingen aning om..  Men en sak är Bergsäker..  Om det är guds hand så har den i alla fall inte hjälpt mig att komma i mål…

\ M

One thought on “Bergsäker – det är guds hand…

  1. Grattis Matte! Men, jag vet inte riktigt vad jag ska tro, av erfarenhet så tror jag inte på ett dugg av det som står i Aftonbladet…

Kommentera

