Jag är inte speciellt intresserad..

att höra vad andra pratar om i mobiltelefon..   Det verkar som om vissa (40talister) fortfarande tycker det är fränt att visa upp sina mobiler.. Kan säga att det är länge sen det var fränt, till att mer bli töntstämpel..  ”Kaninen” skulle såga dem så hårt om han såg hur vissa beter sig på publika platser som bussar och tåg..

Sen kommer dem som konstant går runt med blåtandssnäckan i örat..  Oxå helt fel.. Det får man en snigel på ögat för..

Sist men inte minst så är jag inte intresserad att höra Lisa 18 prata VÄLDIGT HÖGT med sin kompis om hur full hon var i helgen, eller vem som hånglat med vem…  Jag börjar nog fan transformera över i en gammal sur gubbe..

Men det är nog ingen som är speciellt intresserad att höra mig gnälla…

\ M

5 reaktioner på ”Jag är inte speciellt intresserad..

  1. Du bör du nog sluta visa dig på offentliga platser. Sitt hemma och sura och var old istället! 😉

Lämna en kommentar