Bytt är bytt..

Ibland kan man göra riktiga klipp..  I går till fikat lyckades jag byta till mig en kalasmacka mot en bulle som jag inte hade..  Nåja det låg bullar över från ett möte som alla kunde få ta del av och jag passade då på att byta denna mot ”Hungrans” macka..

Fortfarande efter ett år så kan jag inte sluta förundras över mängden mat som hon lyckas trycka i sig, och där emellan all form av godis och snacks..

Choklad

En dagsskörd av lite ”Toppa upp” godis på ”Hungrans” bord…

Hungran

Konsten att få ut det mesta av en Morotskaka…

Vill man bli kompis med ”Hungran” så är det aldrig fel med en välplacerad gåva i form av en kartong Snickers eller ett par Ostkrokspåsar..   Och hon är inte helt främmande att byta en macka mot en bulle som sagt..

Rostig spik mot en cykelpump..

\ M

6 thoughts on “Bytt är bytt..

  1. Det är ju inte bara förmågan att få i sig dom där mängderna som är imponerande. Hur hon sedan lyckas behålla formen övergår ju mitt förstånd! Skulle en annan hålla samma diet skulle det inte sluta bra..😉

Kommentera

