Mjuk och mysig

Lite sliten efter en hel dag på seminarier och en lång kväll med mycket diskussioner runt diverse världsproblem..  Sen var man inte lika rutinerad som “Hammy” som tog en rejäl stödvila under ett av de mer sega dragningarna..  Tror även att den konstanta blåsten här på Tylösand gör att man har lite huvudvärk idag..

dsc00184

Och som vanligt dagen efter en lång kväll med trevligt sällskap så blir jag lite kramsjuk..  “JanBanan” fick en rejäl kram av “MatsRonny” under kvällen, men det är inget som jag såg eller kan leva på under dagen idag..  Och i avsaknad på Fru B eller nån annan som gillar att kramas så fick jag möjlighet att låna Novells pinving..  “MatsRonny” har berättat att efter avslutningspartyt i kväll så har pingvinen lovat följa med till hotellrummet..  Och jag kan lova att den är mjuk och mysig att krama..

DSC00432

\ M

2 thoughts on “Mjuk och mysig

    • Jag och Ankan får ta en Spa-helg.. Dessutom var pingvinen upptagen så man blev själv som vanligt..

Kommentera

