Strategi..

möten kan vara jobbiga och frustrerande..  Och det som genomfördes i går eftermiddag på väg hem från 3 dagars seminarier var nog ett av det värre..  Vi tre som var med hade svårt att fokusera och det var både ömsom högt och ömsom lågt..  Vi var med andra ord inte riktigt med på banan..

Kvällen bjuder på 40 årskalas för Fru B och man kan inte direkt klaga på planeringen av vädret..  Sitter på altanen och dricker kall dryck i den 25 gradiga solen..  Tyvärr så har dagarna och nätterna i Skåne tömt mig på energi så jag vet inte riktigt vilken strategi som skall användas..  Antingen så gasar jag och dricker bärs nu direkt och riskerar en tokklubba vid 22 tiden.. Eller så håller det hela vägen..  Annars så kan man gå ut lite fegt med vatten och en stödvila..  Men ingen älskar en fegis..

Vi får se när halva racet är kört om min driveplan håller och om jag orkar med en liten bloggrapport..

\ M

Kommentera

