Idiot..

Dr Berg säger:
tjena
Matte säger:
Hello
Dr Berg säger:
Jag sittter och kollar lite på min kalender.
Matte säger:
Ok
Dr Berg säger:
Skulle det vara OK ifall jag kom till Falun den 17:e på kvällen??
Matte säger:
Ahhh  Du tittar i din kallender

Dr Berg säger:
va? är du dum i huvet?
Matte säger:
Går bara bra det
Näe
Du sa att du titta din kallender
Man tittar väl i en kallender ??

Dr Berg säger:
kalender stavas med ett l…
Matte säger:
Skit samma
Dr Berg säger:
så jag förstod inte vad du menade
Matte säger:
Jag fick dig först

Dr Berg säger:

Idiot

Jag älskar att reta min bror..  Han är för mysig

\ M

One thought on “Idiot..

  1. Jag gillar din broders tänk! Ditt med för den delen. Det är väl inte för inte ni är släkt!😉 Ser fram emot ett möte!!

Kommentera

