Ställa upp..

har han förstått fast han bara har hunnit till 11 på sin livsräkning..  Han har dessutom på nått jäkla sätt förstått hur tjejer fungerar, och jag kommer nog ta en sittning med charmören med glitterögonen och det lilla ”che” ljudet när han pratar..

Senast så kommer han hem från en friluftsdag på furuviksparken och sliter av sig huvan till tröjan och ser ut som nedan..  Jag frågar vad som hänt och han säger lugnt bara att tjejerna ville fixa hans hår..  Så han lyssnar på Metallica i Ipoden medans tre tjejer pysslar om frillan under den timmeslånga tågresan hem..

DSC_0476DSC_0477

Jag skall nog lära av casanovan och låna ut kalufsen till fru B..  Jag kanske rent av ställer upp och gör rastaflätor om det blir mys..

\ M

5 thoughts on “Ställa upp..

  1. …och av vilken hår har du tänkt göra rasta Mats…???

    Ledsen att göra dig besviken, men du kan aldrig uppnå den charm min favvo-Lajnus besitter!🙂

    • Tror inte jag heller, och det skulle vara värt ett nobellpris om man kom på hur de fungerar..

Kommentera

