Lite besviken..

är jag, för jag trodde att fler skulle hugga på möjligheten att briljera i ämnet sex och samlevnad..  Både ur ett större samhällsperspektiv och fler förslag på bra samlagsställningar..  Det enda positiva med förra inlägget var att det var dubbelt så många ”hits” på sidan när det nämndes sex..  Inte helt förvånande då detta är ett ämne som är lite kittlande..

Lite besviken på vädret oxå då vår årliga fisketur står för dörren och det verkar som det är torrdräkt och Helly-Hansen underställ som gäller..  Kommer förhoppningsvis att kunna redogöra för bravaderna under fisketuren här på bloggen.. Huruvida det kommer att omfatta något om ämnet sex låter jag vara osagt..

Men jag hoppas att ni inte blir besvikna..

\ M

4 thoughts on “Lite besviken..

    • Ja det beror väl på om man har vattnet på in eller utsidan.. Min kompis ”ZuluKungen” har under övning varit tvungen att förvandla sin torrdräkt till våtdräkt då blåsan höll på att sprängas.. Å då snackar vi inte simblåsan.. Så jag tror han går under namnet ”Urinator” i sitt specialförband nu.. ;P

      Å det är väl baksidan på myntet..

Kommentera

