Världens bästa jobb..

Jag har försökt att spjärna emot och jag har försökt att lura hjärnan att det är ok men icke..  Snart har jag officiellt jobbat en hel vecka och det känns inte ett dugg roligt..   Jag tycker just nu ingenting är är roligt, ser inte fram emot något utan sitter bara och önskar att jag snart får krypa ner i min säng och sova…

”LingLing”, ”Hungran” och jag diskuterade på fikat igår om vad som är världens bästa jobb, eller vad man skulle vilja göra..   Försökte lite trevande med att föreslå ”Vildmarksguide” eller nått som var varierande..  Men efter att ha bollat ett tag så kom vi fram till att man förmodligen fick lov att ta hand om dryga personer och att det skulle finnas alldeles för mycket mygg sommartid..   Playboy eller porrskådis drog jag oxå upp, men även det hittade vi en massa negativt om efter en del funderande..   Dessutom kan jag bara en ställning och min otroliga travvinst i somras åts upp av det punkterade däcket som fick bytas..    Så de två yrkena gick oxå fetbort..    Astronaut kom oxå upp som förslag, men jag vet juh hur länge Fuglesang fick vänta på att få åka, det är lika länge som man får vänta på att kramas med Fru B,  så det gick oxå bort. .

Nä tacka vet jag tjejen som får pröjs för att sova på jobbet..  Det hade varit som klippt och skuret för mig och jag innehar x-antal guldmedaljer i just grenen sova..

sov-gott1

\ M

2 thoughts on “Världens bästa jobb..

    • Förstå vad utvilad man skulle vara när man var ledig då.. Inte som nu, man jobbar så när man är ledig så sover man bort ledigheten..

Kommentera

