Den djäveln..

Bara för att jag gjorde mig lustig över att jag fick kramas med Fru B lika ofta som Fuglesang fick åka rymdfärja så small det till igen..    För Fuglesang alltså..   För mig så är nog hoppet ute även om jag skulle få ge en presskonferens och sedan sättas i karantän..   Jag skulle förmodligen aldrig komma ur karantänen..

fuglesang-3

Men jag är inte bitter, utan jag önskar ”Fuglis” en trevlig resa och hoppas att han gör rätt på muggen denna gången..  Själv har jag inga problem med att skita i tyngdlöst tillstånd, det gör man varje gång fru B har lagat mat..

\ M

Kommentera

