Spark i röven..

Har tillbringat ett antal dagar hemma hos min mor i Norrland för att hjälpa till med lite saker som hon inte riktigt klarar av, typ rensa hängrännor samt skruva och stuva bort trädgårdsmöbler..  Med på trippen är även ”Lajnus” som ville träffa kusiner och tremänningar..  Men nu så börjar jag känna hur hemlängtan börjar knacka på och jag vill söderut igen..  Man kommer ganska snart på när man är ”hem” om varför man flyttade ifrån sina föräldrar för i deras ögon är man och kommer aldrig vara äldre än 6 år..

Visst är det trevligt att vara ”hem” och träffa släkt och vänner men till slut så vill man bara hem till sina älsklingar..   Dock så kunda jag i sedvanlig ordning inte låta bli att retas, så jag tror att det blir en eller ett par dagar i ”garage”karantän innan fru B släpper in en igen..  

SMS växling

Matte: Börjar längta hem..

Fru B:  Vi längtar efter er oxå..

Matte: Ja sa att jag längtade hem..  

Matte: Soffan och Tv:n..   ;P

Fru B: Fucka dig i bajan

Matte: Fel svar..  Du skall ju säga hur mycket du älskar och saknar mig..

Fru B: Å förlåt, var det inte det jag sa..

Som en spark i röven satt den kommentaren..

\ M

3 thoughts on “Spark i röven..

Kommentera

