Snart är det dax..

Jag har nu under hypnos och tunga droger lovat att bli bättre på att uppdatera min blogg, och dessutom så kommer jag under två veckor befinna mig i ett land där solen inte skiner med sin frånvaro utan med brutal närvaro..   Så jag hoppas att jag kommer ha orken och tiden att skriva ner lite reflektioner och ladda upp en del bilder som jag givetvis vill ha kommentarer på..

Så alla som nu vill ha en hejdåkram får ta en kölapp och fylla i blanketten om att baconfeber sprutan är tagen så skall jag ställa upp på lite kel..

\ M

One thought on “Snart är det dax..

Kommentera

