Det har hänt igen..

jag har skrivit i min blogg två gånger på samma vecka..  Var ett tag sen och det har inte funnits någon lust och engagemang..    Men nu så kändes det kul och jag börjar känna kul komma igen..

Dessutom har jag sagt upp mig från mitt jobb i Gävle och jag kommer att slippa pendla 20 mil om dagen eller 10 timmar i veckan..   Mil och tid som jag nu kan lägga på mig själv och familj, egoistiskt javisst, men det var ändå när allt kom omkring ett ganska enkelt beslut..  Det kändes rätt i magen..

\ M

6 thoughts on “Det har hänt igen..

  1. Hej!
    Verkar vara ett klokt beslut att slippa pendlandet efter denna snövinter…Besökte sundsvall i torsdags och räknade till inte mindre än 35 stillastående långtradare i dockstabacken!

    Har hemma börjar familjen Dahlberg bli smått hockeydesperata och gör ett oväntat besök i skellefteåkraft arena på lördag…naturligtvis för att heja fram HV71:-)

    Kramar Linda

    • Ni behöver inte hålla på de frikyrkligas hockeylag.. Ni får hålla på mitt lag och jag lovar att inte skvallra till någon att ni varit i fiendeland..🙂

      Hälsa familjen med stora kramar..

      \\ Mats

Kommentera

