BRIS

stor humor..  Våldsamt slagsmål i vår säng mellan Fru B och 16åringen, efter det att mamma kallat honom för ”glaskroppen” på grund av alla brutna nyckelben och handleder..  Han avslutar brottningsmatchen genom att lägga av en rökare mot mamma, som luktmässigt skulle kunna tömma kupolens köpcentra en lönehelg på under 5 minuter..  Mamma svara med att knuffa honom så hårt att han nästa slår näsan i fotänden på sängen..

Förklara den på Akuten om ni kan!!

Här skulle jag vilja hävda att BRIS står för barnens rätt i sängen..

\ M

6 thoughts on “BRIS

    • Jag får nog försvara henne och kalla det nödvärn.. Och jag hade om han kört samma manöver på mig utsatt honom för vedergällning medels en ”Cleavland Buttclamp”.. 😉

  1. Har sedan länge ansett att det borde finnas PRIS – Pappors rätt i samhället!
    Rätten att klämma söners näsa i ytterdörren. I rent uppfostrande syfte förstås.
    Fast man rår ju inte på de rackarna.
    Senast jag lyckades peta omkull någon av sönerna hade han fortfarande blöjor och jag lyckades peta omkull honom lagom länge för att hinna dra i en spik i lekstugan. Anledningen var att varje gång jag lyfte hammaren stack han fram ett sträckt pekfinger och satte det på spiken och skrek ”Däääär”.

Kommentera

