It´s a Bömb

Jag har utsatt min feta lekamen för straffträning under de senaste dagarna bara för att statuera exempel..    Jag trodde att den skulle vika ner sig och bara acceptera att detta är den nya given avseende mat och träning..   Kunde inte ha mer fel än så..  Kroppen kom tillbaka med en gruvlig hämnd och jag lider nu av huvudvärk, magsmärtor och ett mycket jobbigt sendrag i tårna som gör att jag sover illa..

Bara för att understryka vem som bestämmer så genomförde kroppen en totalprotest under gårdags kvällens bad, genom att bara sonika fälla in benen när jag efter intvålning skulle sänka mig ner i karet igen..  Det var Tsunami varning på den vågen kan jag lova…   Fru B som har några blommor på renovering i badrummet behöver inte bekymra sig längre..  de är numer sjöalger..   Väggarna är rena i alla fall och jag klarade huvudet från att slå i kanten, men inte mycket mer än så…

Så jag kan numer stoltsera med att jag verkligen gjort ”bomben” i mitt badkar..

\ M

Kommentera

