Fräna prylar

Som de flesta som känner mig vet är att jag är en prylgalning av stora mått och nu laddar jag Bergsäkert på att få testa en mobil som kommer göra andra gröna av avund. Jag har anmält mig som testpilot på http://www.smartson.se och hoppas givetvis att jag blir en av de lyckliga som testa den nya LG telefonen med grymt stor skärm och en processor med dubbla kärnor! Om ni själv vill anmäla er som testpiloter så kan ni göra det genom att följa denna länken  http://smartsontestpilot.se/lg-optimus2x/bli-testpilot/ och se om ni blir en av de lyckliga fem!

Annars så kan ni nöja er med att bara kika in videofilmen på hur jag kommer fräsa runt med telefonen!

\ Matte

Kommentera

