2012

Inte i går som det postades något på denna bloggen. Jag har med flit låtit den leva kvar då jag nånstans djupt inne har haft en förhoppning att glädjen och inspirationen och knasigheterna skall komma tillbaka. Vi får se hur det blir med det och jag tror att just nu kommer inriktningen gå mer mot att använda den som ventil för mig själv och eventuellt lite som en träningsdagbok.

Börjat med att byta tema till ett mörkt strikt som passar mig just nu, och jag kommer förmodligen nörda in helt på träning och kost då jag märker att jag blir mer och mer intresserad över detta fenomen. Jag kommer att lägga upp fler länkar till personer i min närhet som är helt grymma på träning, kost och motivation. Och jag hoppas att 2012 blir ett fantastiskt bra år för oss alla..

\ Matte

Kommentera

