Vad göra ??

För att få de som läser bloggen att börja lämna en kommentar..  Jag får många som säger att de läser min blogg och att den är bra och rolig..  MEN SKRIV DET DÅ FÖR I HELVETE!  Det är ju det som är meningen och nu efter flytten så skall det vara superlätt att fälla en dryg kommentar eller bara säga hej..  Å mitt engagemang och ego behöver en dryg kommentar emellanåt…

Har folk hittat hit efter att jag flyttat bloggen?

Tycker ni om den nya sidan?

Är det nått som ni vill att jag ändrar på?

Äre för lite naket?

Jag är lite avis på GYROT och hur de som läser hans blogg kommenterar.. Det är juh själva kommentarerna som är roliga, och hur de ger bloggen innehåll…  Inga kommentarer=Död blogg..

Det andra kanske är att man är ointressant eller inte tillräckligt provokativ..  Å då får jag gå lite på på Gebauer den yngres linje..  “Utgå ifrån att alla är idioter, sen är det upp till dem att motbevisa dig”

Så klarar ni nu inte av att kommentera detta då vet jag vilket fack jag skall sätta er i…

\ SurMatte

14 reaktioner på ”Vad göra ??

  1. Det är svårt att få folk att kommentera, jag tror att det har något med lathet att göra. De ”orkar” inte skriva något kort, även fast de är en regelbunden läsare. Det är lite tråkigt. Har samma problem jag, har relativt många som läser min blogg, men bara mina närmsta som kommenterar. Trist för jag hade velat veta vad andra tycker också ibland.
    Har bara kollat lite snabbt på din blogg men den verkar väldigt lättläst och det är bra 🙂

  2. Har heller aldrig fått folk att skriva kommentarer. Vet inte varför, men de är väl lika slöa som du och jag.
    Det är då fan att inte folk kan vara mer aktiva. Vi har väl alltid tagit väl hand om ”Slöheten” och den omsorg vi visar om våra respektive (soffor) är beundransvärd!!

    Skulle alltså gärna kommentera din blogg, men jag vet inte om jag orkar . . .

    • Ja det är märkligt hur slöa vi kan vara.. Men nu har jag i alla fall fått dig att erkänna att du inte orkar.. Och det är hedervärt.. 🙂

      \ Matte

  3. Vad var det du skrev ”Skit ska skit ha”.
    Då blir ju avsaknad av kommentarer:
    ”Meningslös tomhet skall med meningslös tomhet belönas…”

    Vi kanske är upptagna med våra egna flickrar, twittrar, facebookar (vilket läkemedel är du, vilken superhjälte, vad kan du egentligen om kvinnor, etc).

    Men hinner ju inte underhålla sitt eget virtuella jag, hur skall jag ha tid att kommentera i ditt. Var skickar jag fakturan?

  4. Nog för att jag vet att jag redan tillhör idiotfacket – men jag kan väl i alla fall kommentera och säga att jag tycker om din blogg 😛
    KRAAAAAAAAAAAAAM

    • Jag är oxå redan med där.. Men se vad lite provokation kan göra.. Massor med kommentarer 🙂

      Å kram själv

  5. Grönköpings Veckoblad (eller GV som vi verserade brukar kalla organet – seså Mattepatte, nu befinner vi oss i den stora vidlyftiga tidningsvärlden) tar i senaste numret upp ett snarlikt problem:

    Ingen arbetslös!
    ALLA BLI COACHER

    – I korthet går den nya strategin ut å att samtliga arbetslösa erbjuds arbete som jobbsökningscoacher.

    – Eftersom samtliga av de internkommunala arbetslöshetsindividerna nu erhåller arbete som jobbsökningscoacher måste vi se till att locka hit arbetslösa från Hjo och Skövde. I annat fall kommer våra nyutbildade coacher att stå utan arbete.

    • Känns som en liten moment 22 varning är på sin plats här, om de som nu är nyutbildade oxå rekommenderar samma utbildning för de som hämtas från Hjo och Skövde..

Lämna en kommentar